tjejen är bra less haha..

Lockas inte av att blogga när min blogg är så grå och tråkig,att få bloggen helt omgjord
vore ju nått.Vill ju lära mig själv så jag sitta och fixa hur jag vill,men ingen ide att jag ens
försöker för då ryker väl hela bloggen ehehe..

En ledig dag från skolan skulle passa rätt bra också,va så sjukt länge sen jag gick runt 
och handlade på stan.Har varit för lat på senaste tiden för att springa runt där bland en
massa folk så har bara varit på gränby.Måste handla julklappar + kläder till jul och nyår !
Jajemen,nu vet ni hur det ligger till haha..Nu ska ja ta och dejta kudden,idag hoppas jag
på att somna fort.Inatt ville jag inget annat än att sova men nej det gick fan inte så blev
inte många timmars sömn..Men med lite kapten röd i öronen somnar jag säkert bättre,
natti ;)

Kapten Röd – Ta Inga Order



 
Söta blusar från nelly.com !


Den ena är faktiskt en skjorta ;)

2011-12-12 | 23:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback