bra dag igår !

Hejj
Hade en superbra dag igår,eller aa började ju dagen med att försov mig och missa
första lektionen hehe.Men när jag väl va i skolan så kastade brudarna sig över mig och
grattade mig ordentligt,söta tjejor det där ! Hängde med dom hela dagen i skolan sen
drog jag hem till pappa och fixade lite innan gästerna kom vid sju.Fika och pratade en
massa,trevligt :) Fick fina presenter också !

Sa i förrgår att jag skulle ladda in bilder från mobilen,fast det sket sig eftersom jag
glömt usb-sladden hos mamma..Men när jag kommer dit så får jag se till att fixa det
där och lägga ut lite pics här på bloggen ehehe.

Idag vare skola till tre,sen drog ja till österby.Fikade på hembageri med Maja och Sara
först,sen ville mamma bjuda på mat så då drog jag,Maja och mamsen till fiket och käkade.
Sen har jag bara umgåtts med Maja och annat folk på unkan tills nio sen blev det bussen
hit till vattholma.Nu har jag laddat upp med godis,chips och en cider framför en film,skönt !
Skriver imorgon igen om jag har tid,hejråå :)

Taio Cruz – Play



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback