arab

Tjaaaaaaa
Sitter här hemma hos mamma och chillar galet,ser ut som en arab gör jag också
med handduk på huvet hehe..

Ikväll har jag varit hos Ingalill och ätit smörgåstårta eftersom hon fyller år,fikade
och sen drog jag hem till Maja och tog en fika där med,fräck jävel,det är jag det !
Men nu är allt planerat tills imorgon.Först blir det avslutning i skolan fram till 11,
sen åker jag hem och fixar och trixar tills det är dags att dra till Caroline och fira
lite,jullovet måste firas det fattar ju vem som helst ;)
Kommer säkert bli skitbra,massa härligt folk som ska dit så det blir tåpen !

Sen på torsdag måste jag nog ta mig in till stan och handla lite julklappar.
Sa till mig själv att jag skulle vara ute i god tid men nä,blir att fixa det i sista minuten ¨
som vanligt hehe..Kanske spana in nått snyggt att ha på nyår också !
Men nej,ska packa upp lite kläder innan jag går och lägger mig så bäst jag tar tag
i det.Kommer nog inte hinna blogga nått imorrn så får se när nästa gång blir eheh...
Godnatt ;)


Mina fina vänner Martin och Linus får stå för bilden :)


Håppas att det blir tåpen imorrn jao :D

2011-12-20 | 22:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback