smart som man är

Nämen Tjeniiiiis
Hatar att det regnar,och har gjort nästan hela dagen ? Vill inte ha nån höst än och inte nån
vinter heller,blä.

Idag började inte min dag så där jätte bra heller,låste nämligen in min skåpnyckel i skåpet
smart som man är.Sen tar de lite tid för mig att öppna dörrarna i skolan också,står och drar
dörren in och ut och jag vet inte vad tills jag kommer på att det är fel dörr,haha..
Lite bakom flötet hela dagen tror jag.Imorgon drar vi iväg på kick-off med klassen+naturarna.
Får se hur det kommer gå,sova i stugor ute i skogen med massa folk man inte känner,men det
blir väl säkert bra.Ska fixa i ordning och packa allt lite senare,sen kanske jag och Maja kilar över
till Niclas en stund.Bloggar väl mer på onsdag när jag kommer hem om det inte blir nått mer inlägg
ikväll ! Puss



 
eldfestveckan

 
nån dag förra veckan när jag,maja och småsystrarna gjorde chokladbollar


söta fanny och hannis


moa,maja och kim igår,så här såg det ut först..


och sen så här,både jag och matte dog ju igår när hela bänken välte
från ingenstans och dom här tre låg på backen hahah..



vadå från ingenstanns, DET VA DITT FEL ;)



hahaha, gud va kul vi ska ha i skuuugen imörrn! jajja

2011-08-22 | 22:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback