regnig helg,jaja

TjabbaTjenaHallååå
Ställde klockan på 10 imorse,va meningen att jag och Maja skulle åka till stan men antar
att hon sover fortfarande haha.. Svårt att somna om nu så får blogga lite och vänta på att
sömntutan vaknar ;)

I fredags gick jag och Maja ut i regnet,som jag skrev lite snabbt.Träffade Moa och Dennis
först,sen drog Dennis och istället kom Linus haha.Efter ett tag gick jag,Maja och Linus hem
till Kim och satt och kollade när han meckade,pratade massa skit gjorde vi också.Sen kom
Erica med.Gick ut ett tag sen va jag och Maja hemma runt 12.Va hemma nån timme innan
vi drog till Niclas och David,va tydligen tvunga för att dom hade så tråkigt ? Jaja,satte oss
och kollade film sen somnade vi runt fem.Sen kom jag och Maja hem runt halv tolv på
förmiddagen haha..

Igårkväll gick vi också ut,träffade lite folk vid skolan sen gick vi vidare till Maria och Jocke
där min familj va och festade.Pratade massa med gubbarna innan vi lessnade och gick hem
hah..Idag då ? Blir nog inge stan så får se va som händer.Sova tidigt ikväll iallafall.
Aja,tråkigt inlägg så ska inte göra det längre ;) Nu har Maja vaknat också !
Ciao


eldfesten haha




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback