kul det här med bussar.

Hatar att busstiderna inte stämmer när jag åker från vattholma till gimo,äckel ul eller 
vad ja ska vara förbannad på haha.Spelar ingen roll om jag börjar 08.45 eller 10.00,
måste ändå åka bussen som går 07.30..känns ju inte så där jätte kul.Men tror knappast
nån orkar bry sig om vilka jäkla bussar jag åker så slutpratat om de ;)

Va ju till risön igår,va mycket bättre än vad jag förväntade mig.Kanske mest för våran
klass som är superbra,våra mentorer är också riktigt bra,sköna prickar haha ! Orkar
inte skriva så detaljerat,men va skönt att få sluta runt 11 idag och vara hemma hela
dagen.Vore najs att vara ledig imorgon med men nej,klockan är ställd på 06.00 så
tänkte sova nu.Lägger upp lite bilder från risön nån annan dag :) Godnatt !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback