bra kväll i öregrund igår/inatt

Hej :)
Drog till Öregrund igår med Dennis,Maja,Linus och Pontus.Hade inte trott att det skulle bli
speciellt kul eftersom vi bara fick för oss att åka dit typ.Men jo,träffade massa härligt folk
där som vi hängde med hela kvällen ! Kom inte hem förns på morgonen nästan,trötta som as
efter att ha suttit vid shell i Öregrund i lite över en timme och väntat på Dennis som körde lite
folk hit och dit haha..

Idag då ? Inte gjort mycket alls..Jag och Maja har latat oss hemma hos henne hela dagen
med filmtittande och kaffe,sen blev det pizza till middag med Majas familj innan vi gick ut.
Satt med Moa och Erica uppe vid gamla ett tag och snacka lite skit innan jag tog bussen hem.
Nu tänkte jag ta datorn med mig till sängen och kolla på film,ska springa och kika efter nått
gott till det också,hihi.Hör väl av mig nått imorrn igen kanske,ciao bellas !


 

dåliga mobilbilder från öregrund igår



jorå rårårå, as bra kväll !

2011-08-07 | 19:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback