tjenispenis

Sitter här och är mega trött efter att gått upp nio imorse,undra hur jag ska komma upp
på tisdag då de är skola igen..Jaja,va ändå värt att gå upp nio eftersom att jag har haft
en toppendag med bra människor.Ätit mat,fikat och bara pratat en massa :) Hela lovet
har varit bra även fast de inte har hänt nått speciellt.Mest varit med Maja och träffat en
massa folk förutom de dagarna jag varit hos pappa,men alltid kul de också,ska inte klaga !

I helgen är de valborg också,så jävla kul :') Hoppas att de blir lyckat,har inga planer än mer
än att åka in till stan på dagen så vi får se va kvällen har att bjuda på sen ! Tänkte åka in till
stan imorgon för att köpa nått att ha på mig,finns två supersöta toppar på h&m som jag
älskar men tycker inte alls om h&m butiken i stan,hittar alltid bättre på gränby..Men finns
ju mera affärer så ingen panik om jag inte skulle hitta topparna på h&m haha.Jaja,ska inte
sitta och skriva en massa ointressanta saker nu,är så jäkla trött så ska lägga mig och sova
lite tills big brother börjar.Skriver mer imorrn,ciaao :)





en tjej som jag saknar oerhört mycket :'(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback