onsdag

HejHej
Onsdag idag,bara två skoldagar kvar sen kommer vi inte tillbaka till skolan förns 10 dar,
super skönt och behövande ! Har inte hänt så mycket idag,ska plugga lite matte och astronomi
nu och senare gymma med Maja kanske,hoppas de iallafall.

Igår tog jag och Maja en sväng ut på moppen.Först köpte vi cola och satte oss vid skolan och
prata en massa.Sen åkte vi en sväng och sen stannade vi vid unkan.Efter ett tag va vi så jäkla
kissnödiga så vi var tvungna att åka hem,men nej så blev de inte..Kom hem en timme senare
för att Maja låste in moppenycklarna i moppen,bra duktig hon.Så aa,där fick vi vänta på nycklar
som hon inte ens visste om hon hade,hahah.Tur att de fanns ett par hos hennes pappa annars
hade vi fått rulla hem moppen...haha lite kul tyckte jag ;) Men nu måste jag plugga lite,kanske
hör av mig senare,tjaoo !


hade lite kul på bilden hehe...jag och mina snygga tvillingar ;)


oh, hon i mitten va ju inte så lik dig faktiskt :O

2011-04-13 | 19:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback