min snygga "outfit" just nu..


Pappas lite förstora tröja och några fula puffar på fötterna,fast dom är riktigt sköna..ehehe

Har inte haft ork till att blogga,och inte tid heller.Det är nog oftast det man skyller på när man inte bloggat på ett tag.Men som sagt,i lördags vare östhammar som var planerat.Vi blev upphämtade vid elva,kom till oskars stuga
vid tre..Fattar inte hur det kunde ta så lång tid men så vare iallafall.Firade oskar som skulle fylla år om några dagar.Aa,riktigt kul.Jag och maja skulle ju som sagt sova kvar,men blev aldrig nått med det.Vi bestämde oss för
att åka hem igen lite senare.Men det kanske var lika bra.Drog ut så fort vi kom till österby,var med lite peoples.
Igår gick jag upp runt elva,duschade och fixa mig lite sen gick jag och maja till pl och robin och kollade film.
Vid fem tog jag och alva bussen in till stan för att dansa.Sen var jag hemma i österby vid nio igen.
Och nu sitter jag hemma hos pappa och pluggar till spanska provet imorgon,kan ju inte ett piss av den där skiten.
Får se om jag behöver göra det imorgon eller inte.A,ska packa upp och greja lite på rummet sen fortsätta plugga.
Hare braaaa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback