"men imorgon ska jag iallafall till skolan.." elleeer ?

Nämmen tja
Jag sa att jag skulle till den där jäkla skolan idag men inte blev det så inte.Stannade hemma idag med,inte så bra egentligen.Men a,vafan ska jag göra då.Lag mig vid tolv igår,kunde inte andas genom näsan och när jag andades
med munnen så kittlas det så mycket så jag måste hosta,nooormalt ? Nej.Har fortfarande ont i halsen också.
Men ska proppa i mig halstabletter,te och alvedon nu under kvällen och hoppas på att kunna gå till skolan imorgon.Har fått reda på att jag ligger efter en del också,not funny.Kommer antagligen få sitta hela eftermiddagen
och plugga imorgon,verkligen någonting att se fram emot ♥♥♥ Näääe,får inte ut så mycket av det här,skiter it.
Hasta la vista babe.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback