igår

Som vanligt så blev det en kväll utan bilder.Orkar aldrig släpa med mig den där feta kameran.
Men det var rätt chill ändå.Gick ut med grabbarna vid nio.Satt nere vid skolan och lyssna på musik.
Efter ett tag blev det så kallt så då gick jag hem till Emelie istället.Sen kom Maja också.Tog ett kafferep,
idag igen.Sen kom grabbsen dit också.Gick väl hem vid ett eller nått.Somnade på en gång och sov bra
länge idag,skönt.Har legat och kollat på Dear John med syster.Nu antar jag att det är käk snart och sen
får vi väl se va som händer ikväll.Tror jag stannar hemma och tar det lungt.Kollar på Irene Huss filmen
som går klockan nio.Känner mig inte helt frisk så det är nog bäst att jag stannar inne.
Imorgon är det skola igen,helgen är verkligen för kort.. Men jaja,hör av mig sen någon gång,haree fint !

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback