ehehe

Nämmen tja
Dålig update,i know..I lördags drog jag till österby,träffade Maja + massa andra.Satt nere vid skolan och sen
alla hem till mig.I söndags minns jag inte vad jag gjorde,typ käkade pizza och kollade på Irene Huss med
pappa och Hanna.I måndags vare skola sen ut på kvällen och träffade Kim och några andra.Igår satt jag hemma
hela kvällen,pluggade och kollade på film.Nu har jag precis kommit hem,varit ute med Jossan,Diar och Anton.
Köpte kakor och satt o tjocka oss vid skolan,haha.Det är verkligen kallt på kvällarna nu,nästan så man måste
kirra en vinterjacka snart..Därför blir det ett kokhett bad snart skulle jag tro.Juste,riktigt bra dag i skolan tycker
ja.Hade två lektioner på hela dagen,najs.Aa,nu blir det ett bad och sen lite plugg.Pusss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback