bajs

Nämmen godmorgon,alla pigga och glada såklart ? not..
Sitter och dricker helvetes te och har sjukt ont  i halsen,igen.Det har antagligen kommit tillbaka eller nått
så ska försöka få en ny läkar tid idag.Men den här gången är det inte bara halsen,fryser,har ont överallt
men samtidigt kliar det.Känns ju riktigt bra att jag redan missat en och en halv vecka i skolan och har
bara gått på nån enstaka idrottslektion..Men va ska jag göra då,gå till skolan och må piss och smitta ner
varenda liten kotte ? Nä tror inte det va.Väntar tills åtta då vårdcentralen öppnar i österby,får jag en tid
idag så får mamma hämta mig..Men jaja,orkar inte sitta här.Dra upp syster som ska till skolan sen sova
en stund,eller nått..Byee





:(((( <3

2010-09-27 | 16:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback