tjatja bloggen ? allt bra efter alla dessa dagar !?

Haha skoja,lite trött ehe..Dålig uppdatering i helgen,va kan det bro på ? Har faktist inte haft lust,har bara inte orkat.Men såklart ska den där Maja vem det nu är tvinga mig att uppdatera skiten,så jag får väl lyssna på den där Maja då.. ;)

I lördags åkte jag med mormor och morfar hit på tre rätters hos mami.Åt lite och hade det mysigt.Sen mötte Maja
upp mig och sen blev det hem till Cilla på kalas,trevligt.Efter ett tag gick vi ut och kollade läget,hände ingenting så
vi gick hem till Maja istället.Lyssnade på bra musik och toka oss,sen kom Pontus och Anton över ett tag också :)
Klockan ett åkte jag hem,Maja följde med också.Tokade oss lite till hemma i holma och lyssnade på en pappa som var lite onykter och sjöng jätte fint..Vid fyra orkade vi inte lyssna på all bullshit längre så då blev det läggdags.
I söndags sov vi ut,så fort vi vaknade slog vi på mysteriet på greveholm,fyllde skålen med ostbågar och glaset med cola och låg och kollade på det hela dagen,haha töntaar...Sen blev det dans i stan med alva också,grymt.Igår var det skola,hur tråkigt som helst och jag har fått sjukt svårt att komma upp på mornarna.Men tillslut komjag upp och pallade mig iväg till skolan.Hände väl inte så mycket där,efter skolan kollade jag och pappsen på vinterjackatill mig och käkade på ikea.Idag har det inte heller hänt speciellt mycket.Gått i skolan,åkt till thuns och kollat på jacka,åkt hem till österby,ätit och steekt bananer med Jossan och Erica,haha ful.Har kollat på Paradise och snart kanske jag kollar på American Pie också,får se..Men först ska jag skriva 1 - 2 A4 om John Steinbeck,jobbigt.Så bäst jag börjar nurå,tjingeliiing snyggingar !
Lägger in lite bilder från xperian nån dag,har inte tid nu..


BRA TOVE, ATT DU LYSSNAR PÅ DEN DÄR MAJA!

2010-10-12 | 20:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback