bra vecka

Heej
Glömde bort att jag hade en blogg där ett tag..Och varje gång jag gör det så säger jag att det ska bli bättre
uppdatering men inte blir det så sen eller,nänä.Men det har varit riktigt kul att praoa på rififi iallafall,sköna
kurder som spelar kurdisk musik på högsta volym när vi kommer in på mornarna,så dansar dom också haha.
Är det inte kurdisk musik så äre darin på högsta volym istället,så sköna ;) Har väl gått ganska bra för mig och
alva förutom att vi failar varje gång vi står i kassan och att vi tappade en stor låda med kebabsås över golvet..
Och att alva ramlade i trappan med alla bistick,ehehe.Men bortsett från det så hare varit perfa.Igår åkte jag,
alva,maja,anton,pontus och diar in till stan och gick på bio.Vi kollade på paranomal activity 2,läskig som fan men
ändå bra ! Kom hem efter 12 igen,gick och lag mig vid ett kanske.Och idag vaknade jag runt ett,ligger fortfarande
i sängen,med datorn i knät.Bra skönt men snart måste jag upp och duscha och fixa mig lite innan vi åker till holma och firar mormor som har fyllt år.Får se om jag stannar där hela kvällen eller om jag tar bussen tillbaka till österby  lite senare.Har inte så mycket mer att säga.Hörs imorgon,eller om en vecka ? haha aa vi får se.. ciaoo !
knappt så man vågar vara i sitt egna hem nästan,haha fyfan..


haha, den va nice ;)

vi får ladda ner den och kolla på den igen(A)

2010-10-30 | 14:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback