kungligt

Men tjatjaa tottibooi här !
Skoja,trött ni vet.Iallafall,kom hem för en stund sen efter att ha varit i östhammar och lämnat fanny,tråkigt :(
Har ingenting att göra nu när alla tofflor ligger och sover så får slänga ihop ett litet inlägg då.Finns väl inte så
mycket roligt att skriva,fast det finns det aldrig i min blogg.Men ponta och kurden kom hit vid åtta igår.Strax
efter dom kom två brudar med,alva och milla.Vi gjorde väl inte så mycket,alva och milla åkte till storvreta
sen efter en stund.Halv tio satt jag,fanny,diar och pontus bänkade framför tvn och kollade på heartbreak hotel.
Halv ett gick vi ut och träffade alva och milla igen.Var ute och gjorde mest ingenting,frös.Hemma igen vid två,
fast sen fick killarna springa och ta halv tre tåget hem.Fast dom fastande i skyttorp för bussen kom inte och nästa
skulle inte komma förns tre timmar,men tror dom fixade skjuts så det gick bra ? ehehe.Idag har jag och fannsan
bara legat och lata oss hela dagen,härligt.Imorgon är jag så ledig som man kan bli,antagligen ligger jag hemma
hela dagen och åker till mamma senare.Eller nåååttt.Lägger upp tvy bilder på oss också,fett snygga.Hejdååå



Anmäl dig till dagens blogg om du vill :P

2010-11-22 | 13:15:50

söta tjejor!

2010-11-22 | 16:07:10

:):)

2010-11-23 | 21:24:57

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!

2010-11-24 | 14:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback