pictures


Finns ingenting att skriva om,skiter i de gamla vanliga om vad man gör på dagarna.
Oftast väldigt ointressant och tråkigt.Så lägger upp lite bilder istället,hoppas det duger.
jag och bästa
snyggaste awin
fina clara !
en dag på stan med caroline,jessica,caroline och johanna i våras


johanna och caroline


egypten 08












klassresa 9B







Ehe,nu räcker det.Kanske kommer lite bilder imorrn från skolan om jag orkar ta med mig fettot.
Snart börjar en massa bra program som jag ska se,får se om jag uppdaterat något efter de annars
hör jag av mig imorrn,hejdoo.





fett fina bilder på awin!

och egypten, saknaa!



älskar dig bästaste <3

2010-11-17 | 22:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback