pengar rullar in som det ska,det går bra nu

Men tjaaaa :)

Nu har alla släktingar och vänner gått hem.Har haft det mysigt med pajjer,fika och massa godis.
En sålänge har jag fått presentkort på uppsala handelsförening,950:- sammanlagt,lite blommor
och godis + en body butter av bästaste Maja ! Precis va jag behöver.Har inte fått av mamma
och pappa idag utan det får jag på onsdag när jag egentligen fyller.Då är det mera kalas,fast
på pappas sida,så då får jag träffa mera härliga släktingar och ha lite fikamys igen.Nu ska packa
eftersom jag åker till fadero imorrn.Vet inte om det blir nån skola för mig imorgon,har inte känt
mig så bra idag ;O baaaad.Men ska skynda mig så jag kommer i säng.Höörsss heeeej ;)
Funderar på ett nytt navelsmycke från darkwell,såg att presentkorten gällde där,finnemaaang.


<3

2010-11-29 | 16:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback