nattbesök ;)

Inatt vid ett,precis när jag hade lagt mig och skulle sova så ringer dom här jävlarna och
vill ses.Dom åkte från stan och gick av sista bussen i vattholma,nästa skulle inte gå förns
halv sju eller nått.Så va hade jag för val,tog hit dom och satt här hela natten haha.Satt
och skrattade åt massa raggningsrepliker och sov typ.Kul att dom kom,bara det att jag
hade ju sagt att jag skulle lägga mig tidigt,och sen blev det halv sju på morgonen ?
Inte okej,har varit helt död hela dagen.Och har hänt några gånger att allt bara börjar
snurra fast jag sitter och kollar på film bara :S Hoppas jag får sova tidigt idag istället då.
Ska fixa till på rummet nu,sen vet jag inte.Kolla på Kenza och Tyra Show iallafall,älskart !
The CDM Chartbreakers – Black And Gold
en låt jag tyckte var rätt skön förut,och
visst funkar den fortfarande ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback