-

Hejj !
Har inte hunnit med bloggen så mycket nu dom sista dagarna.Men vafan,jag har firat valborg
som dom flesta andra gjort.I torsdags blev jag ensam hemma,och är tills söndag.Riktigt nice !
Så jag och maja drog hit lite folk,tror att de var david,pl och martin.Har massvis med kort.
Kanske lägger upp lite bilder,får se.Sen igår så gick vi upp halv nio.Fixade oss och drog in till
stan med tio bussen.Träffade lite folk och gick runt och tittade.Åkte hem igen vid två.
Käkade och sen hem till markus,huset fullt med folk.Men de va kul,catwalk och grejer,haha ;)
Vet inte hur länge vi blev kvar där,men efter ett tag drog vi ut.Träffade lite annat folk och sa hej.
Och sen så spårade kvällen totalt av en viss anledning,sug ! Orkar inte berätta om de.
Satt idag har de varit lungt här hemma.Duschat och städat upp lite på rummet.Snart kanske
grabbsen kommer,får se vad vi hittar på.Men orkar inte skriva nått mer nu,ska byta om och sen
gå över till maja och käka tacos.Hör av mig när jag får tid,och lust.
HEJPA !







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback