roooompah

Hooola

Blev ingen skola idag.Har knappt kunnat sova nått för att min hals har varit helt cp.
Fast nu känns de bättre,nu kan jag äta iallafall.Innan så kändes de som de hade svullnat
eller nått så jag inte kunde svälja,ont gjorde de iallafall.Även fast jag visste när jag gick
upp att jag behövde vara hemma så stanna jag uppe.Höll koll på syster satt hon kom iväg i tid.
Men efter att hon gått så sov jag i en timme till.Och nu har jag varit vaken en stund.Druckit kaffe
och käkat glass.Skulle behöva greja lite läxor.No läxa som egentligen var till idag och svenska.
Redovisning om praoen imorrn,för hela klassen,usch.Hatar att stå där framme helt lonley.
Men hoppas att de går fint,bara att alla kommer typ.. H Ö G R E !  
Nej nu ska jag sluta tråka ut er som läser här.Men jag är så dålig på att komma på bra saker
att skriva om.Jaja,kanske lägger mig ute och solar lite istället för läxorna..aa de gör jag.
Hör av mig senare,kanske går ut på en promenix med kameran om jag hinner..

Visst är rubriken passande..?




09'






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback