gränby med mamma

Hellu

Idag blev de stan efter skolan,mötte upp mamma och drog till gränby.Har tittat på present till Jossan som
fyller fjorton nu på onsdag och sen köpt kläder till mig som jag ska ha på konfirmationen.De fick bli ett par
chinos och en blus,eller va man kallar de..Sen fick jag också en kortärmad tröja och en mascara.Men nu är
jag riktigt trött efter att sprungit runt där i nästan fyra timmar..Så tror jag går och bäddar ner mig i sängen.
Alla får hare så bra så hör jag av mig imorron efter att jag har färgat håret ! Godnatt :)




chinos från gina,399 :-
kortärmad tröja från vila,249 :-
blus också från vila,299 :-
mascara från kicks,isadora 115 :-


oh, snyggt (Y)

2010-05-11 | 07:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback