fridayyyy

Hejj :)

Idag var det sista dagen på Y&P.Känns lite tråkigt när man precis lärt känna några där och kan prata
med dom om allt kul som händer.De flesta som jobbar där är skit snälla och riktigt roliga.Måste vara
bra sammanhållning i de företaget.Eller va man säger..Men alla skämtar och hoppar runt.Pratar lite
knas ibland osv.Satt dom sista dagarna på praoen har nog varit bäst,när jag fått trycka kallingar,stått
i tryckrummet hela dagarna och snackat me adde,carro och jonte.Har garvat en hel del kan jag tala om.
Satt Y&P som praoplats har varit helt okej,iallafall när man har lärt känna de som jobbar där.


Men nu tänkte jag gå och feta mig med chips och dipp och förhoppningsvid en bra film !
Vi får se om jag hör av mig senare,kraam.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback