fredagsmys








saknar dig knasfia ♥



Blev hemma idag med.Måste vila och hoppas på att bli bättre till konfirmationen.
Satt imorse grejade jag en playlist med massa lugna låtar och somande till de.
Vaknade klockan elva igen och satte mig och kollade på Meet the fockers.
Eller man kan också säga Familjen är värst ;) Aa,visst är den lite skön,haha.
Satt för min del har de varit lungt hela dagen,har inte orkat gjort någonting alls.
Nu tänkte jag måla naglarna satt de ser okej ut tills imorgon.Sen tänkte jag kolla
efter en klänning eller tubkjol till skolavslutningen,bara två veckor kvar nu,riktigt nice !
Fick också lust att gå ut och fota lite så kanske gör de med,höhö.Kommer säkert höra
av mig senare igen eftersom jag blir hemma ikväll.Men alla får ha en toppenfredag :)



 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback