damp

Sitter här ensam hemma med cola och lite naturgodis.Försöker hitta på någon friss jag kan
ha imorgon.Vill ha lockar men hur ska de gå till när jag inte äger nån locktång och aldrig
lockat håret med plattång..Mitt hår är värre än hopplöst satt de finns inte så mycket att göra
me det.Satt jag får väl ha de fula gamla vanliga och försöka gilla läget..?
Dessutom kommer jag vara helt udda med mina kläder,antar att alla kommer ha klänningar..
Fast varför vara som alla andra..Chinos och de är iallafall någonting som kommer komma till användning,garanterat ;) Fresten,tack mamma och pappa för kläderna  ♥
Men nu ska jag sluta tråka ut alla med mitt skitsnack.Sätter mig och kollar på film istället.
Tjao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback