YES !

Hellu !

Jag är glader,för alla tecken är borta nu,YES ! Gracias por su ayuda Maja,què eres el mejor ♥
Jag har inte skrivit nått för att de har kommit upp konstiga tecken när jag skriver å ä eller ö.
Jag kanske endå inte skulle hunnit eftersom jag pluggade tisdag,onsdag och sen varit på stan 
och haft dans igår.Fresten så fick jag me mig en vårjacka hem igår,fast den åkte tillbaka idag 
och fick bytas mot en storlek mindre.Igår kostade den 299:- och när jag kom in idag gick den 
på 199:-,lack man blev.Men jag hade som tur nog två smarta tjejer me mig som sa att jag 
kunde lämna tillbaka den och få pengarna tillbaka och sen köpa den igen och käna en 100-
lapp.Så vi gjorde så och jag är 100 :- rikare,hehe.Här är en dålig bild på jackan och en sjal 
jag också köpte igår.


Jackan är snyggare på !

 



oh, snygg jacka ! ;)

2010-03-11 | 18:12:01

vart har du köpt den ur snygga jackan? :o <3

2010-03-13 | 22:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback