seg dag

Hejj !

Kom nyss hem efter att varit hos Maja hela helgen.De har varit riktigt nice faktist !
Har dock inte hunnit skriva så mycket i bloggen men får ta igen de i veckan kanske.
Jag sa igår att de skulle bli en lugn lördagskväll.Men så vart de inte,istället blev de
tvärt om.Vi drog till Martin och träffade massa trevligt folk,sjöng lite singstar och hade
de bra.Vet inte riktigt när vi kom hem,hade ingen koll på klockan.Men vi blev iallafall
inte hemma så länge,vart lite fram och tillbaka till grannen.Tror inte vi somnade förns
halv sju kanske ? Vi käkade iallfall pizza vid sex och sen gick vi och lag oss.
Idag vaknade jag halv ett.Vi gick upp till turken och käkade,vi är riktiga fetton som först
äter pizza mitt i natten och sen när vi vaknar drar vi upp till turken och käkar kebebrulle.
Men jaja,får ta igen lite där med.Nu har syster tvingat mig till att hjälpa henne me facebook
så får väl ta och göra de.Sen måste jag städa,packa och plugga till spanska.Sen får jag
äntligen sova,jag är liksom grymt trött redan nu !
Men kanske hörs imorgon,måste kila nu iallfall,hejpa ;)


en bild på mig sen igår



sötaste <3

2010-03-07 | 21:15:15

du som är så söt borde minska på sminket!

2010-03-13 | 12:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback