onsdag

Hejj !

Idag var de stan och dans,alltid lika kul.Idag vare nästan ännu bättre,vi hade några andra ledare eller
va man ska kalla dom.Halva tiden hade vi en kille som lärde oss att köra nån dans som jag inte kommer
ihåg va den heter,crowling eller nått sånt..Och andra tiden hade vi en tjej och körde lite annourlunda ragga.
De var grymt kul,även fast de var väldigt mycket shake haha.
Nu har jag precis duschat,tänkte sätta mig och måla naglarna me nya nagellacket och sen blir de väl sovdags.
Imorgon äre skola sen hem och klippa mig,de behövs ! Senare på kvällen är de gudstjänst som jag tråkigt nog
måste gå på -.- Och sen på lördag igen,fast då är de nattvard istället,tråkigt värre.Men inte så långt kvar tills
vi ska konfirmeras så står väl ut.Men jaja,nu ska jag ner o dricka kaffe,hör av mig någon gång,hejpaaaa !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback