lite snabbt bara..

Heej !

Har varit en ganska nice dag,eller iallafall eftermiddagen då jag,Alva,Jessica och Nattha åkte till stan.
Vi började me att käka onyttigt på donken,sen kolla lite i affärer och prata lite med folk.In på Lust-
gården hann vi också innan de va dags för dans.Sen höll dansen på en timme,efter de tog jag sju
bussen hem.Kom hem åtta och nu har jag precis duschat.De va lite roligare än va de låter kanske.
De är de alltid när man åker in me störtsköna brudar till stan,hehe.Men jag har inte tid att skriva så
mycket mer.Mitt rum ser ut som,jag vet inte vad och sen har jag so läxa som ska göras till imorgon.
Så bäst jag rappar på nu.Om jag orkar så kanske jag slänger upp nått innan jag går och lägger mig.
Annars hör jag av mig imorgon om jag orkar och har tid !
Ciao :)


någon tråkig bild




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback