fredagsmys

Halloj !

Idag kom jag hem med genomblöta skor,och dessutom hade jag tygskor på mig.Så tråkigt
me all blask och skit.Varför kan inte allt bara smälta bort nu,eller de kanske är de som håller
på när de är blask och skit men isåfall så får de smälta fortare för jag vill verkligen ha vår nu !
Efter en sån här iskall vinter så tror jag nog att dom flesta vill de.
Ikväll så blir de lungt.Jag har precis käkat och snart får vi nog främmande.Fast jag blir nog inte
hemma hela kvällen,ska träffa Maja när hon kommer hem sen är hon ensam hemma ett tag så
drar över till henne och fredagsmyser lite me film eller nått.Jag är iallafall helt slut så de blir nog
inte ut på nått äventyr idag inte ;) Fresten så blir de lungt imorgonkväll också skulle jag tro.
Mamma fyller 40 satt vi ska fira henne me tacos och god efterrätt.Försöka gör hennes dag till den
bästa,för de är hon värd ! ♥

Nu tänkte jag försöka fixa till en ny header.
Så vi får väl se om de kommer upp någon
ny under kvällen.Hare bra !

Visst är den här bikinin rätt snygg till sommaren ? Speciellt om man är brun och fin :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback