första skoldagen avklarad

Tjenululu,och ja jag har min knasiga ord !
Idag var de första dagen i skolan,och de gick fint.Även fast jag gick och lag mig nio och
somnade två ! -.-
Men a,dagen i skolan gick fort (kanske för att vi hade mer raster en lektioner,kändes så iaf).
Inte lika kul när vi skulle hem.Jag hade tygskor som jag gick med i två decimeter snö,kallt.
Först till tåget som sen vart försenat och försenat igen.Sen tillbaka och tog bussen,och de va
på minuten att vi kom då annars hade vi missat den och fått stått i storvreta i en timme..
Kul att veta om min skoldag ? nej.Så stannar nog här.De är en dag imorgon också.
Hör av mig om jag har nått på hjärtat annars kanske de bara blir en bild eller nått.
Hare bra ;)





Jag älskar dig Maja,va som än händer ♥


jag älskar dig bästaste <3

2010-03-01 | 22:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback