-

Slängde ihop en outfit lite snabbt,helt okej till sommaren kanske ?


______________________________________________________________________________________

Gick bara i skolan till halv 12 sen åkte jag hem igen,håltimme på hemkunskapen som är  bland de
längsta lektionerna vi har.Skönt att komma hem så tidigt,och bra väder är de ute också,härligt !
Jag har inte gjort så mycket sen jag kom hem,kollat lite bloggar,precis käkat och börjat kolla på
luftslotten som sprängdes.Eller började gjorde jag för några veckor sen men kollade aldrig klart
så får göra de nu istället.Sen fick jag lust att se I taket lyser stjärnorna också,kanske blir den efter.



skönt o sluta tidigt :)

2010-03-24 | 19:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback