tisdag

Fanfanfan,de skulle ju bli soligt i dag ? va är de här..
Jag som hade lagt fram bikini och allt,så är det helt grått och fult ute.
De är fan sommarlov och då ska de va toppen väder,annars blir man så deprimerad.
Så a,jag har legat inne och deppat över vädret.Kollat på Mamma Mia och sen Avatar.
Men sen röck jag upp mig,gick och satte på badvattnet och låg där i en timme,skönt de.
Nu har jag bänkat mig här..Vill göra om min blogg helt och hållet men eftersom jag inte
är riktigt hajj på grejerna så går det typ inte.För går det sämst så lägger jag ner skiten.
Och blir deprimerad över det istället.. ? Nej de går inte.Så låter de vara tills imorgon
då de troligtvis finns lite mer ork inom mig,just nu är jag helt trött.Ont i huvet har jag med.
Men nu slutar vi de här otroligt tråkiga inlägget med ett hejdå !





                                                            nyår 09





sv; yeah, dom kan fara och flyga ;)

2010-06-18 | 16:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback