happyface

fredag - ledig från skolan,studentfest
lördag - hämta lilla bebisen 
söndag - vet inte,stan kanske
måndag,tisdag,onsdag -chill i skolan
torsdag - sommarlov !





Måste säga igen att dagarna i skolan är grymt nice.Idag har vi bara chillat i klassrummet,spelat kubb
och sen visade jag och några till upp en redovisning,eller teater,eller va man kallar de..Skönt att nästan
inte behöva jobba något.Imorgon är jag ledig från skolan,ska på min kusins studentfest,blir säkert bra.
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen kanske jag sätter mig och kolla på någon film eller nått.
Iallafall,hör av mig imorgon om jag hinner,annars på lördag efter att vi hämtat Lilly.Adiós ;)


Avslutningen 09




SÅÅ SKÖNT MED LOV SNART

2010-06-03 | 21:44:38

chill ! :D



2010-06-04 | 16:31:39

Instämmer helt på maja och felicia.

Längtar jätte mycket till sommaren!

Snyggingar på bild! Vem tog den?

Jo jag hehe. Inte bra kvalité men

strunt samma bilden är kärlek! Puss

2010-06-04 | 19:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback