en hel vecka sen nu

Har inte bloggat på en hel vecka,har spenderat mina dagar med annat kul istället.
Idag är de söndag och jag är grymt trött så jag orkar inte skriva feta texten om va
jag har gjort den här veckan,gör så här istället !


måndag ~ stan

tisdag    ~ stan,träffa alva

onsdag  ~ östhammar och sen vidare till furuvik - skum disco,DJ och massa folk

torsdag  ~ ärentuna games och skolavslutning !

fredag   ~ fira för sommarlov med massa bra folk
 
lördag   ~ chill här hemma med bra vänner

söndag  ~ latis dag

 
kommer bilder senare ;)



SV; Ja, det tycker jag verkligen!

Jag åker ju till thailand nu i veckan

men vi får ta och ses någon gång när jag

kommit hem? Puss sötnos. Bara smsa, har även

luren med till thailand. Haha snacka om att

inte kunna vara ifrån den för en sekund. Kan inte slappna av utan den haha. Tönt i know! Älskar dig ändå sweet heart!

2010-06-13 | 18:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback