SEG DAG !

Eftersom jag inte har något för mig så kör vi på ett kort inlägg.Fast egentligen har jag ingen lust satt de blir cp inlägg som många gånger innan.

Gårdagen var chill,jag kom till mamma vid 12 kanske.Vid halv tre åkte jag,mamma,syster och maja iväg för att
gå på bilbingo.Men när vi kom dit så var de klockan fyra..istället åkte vi till grillen och fördröjde tiden där med en
varsin glass.Sen när klockan äntligen var fyra så åkte vi och körde bilbingo,bortkastade cash..ingen vann nått :(
Efter de åkte jag och maja hem till majas mormor och morfar,dom bjöd på tacopaj och sallad,det är dom ett par
riktiga höjdare på att göra ;D gotttt.Senare på kvällen tog jag mitt pick och pack och flyttade in till maja som är
ensam hemma tills på torsdag.Fast de blir jag med snart..men vi bor hos henne ! Pl kom över ett tag också,vi satt
och kollade på småstadsliv,haha.När han hade gått kom adam och niclas och dampade lite med oss,sen vid två
drog dom och vi gick jag lag oss.

_

Idag har jag inte gjort ett dugg.Maja är i västerås och här sitter jag och degar framför datorn,tråååkigt.
Får se till att hitta på nått kul ikväll istället..Nu får jag väl sätta mig och kolla på film eller nått,hare braaa !


En till muppbild på mig,tjohoooo







bilden va skit söt gumman :)<3

2010-07-26 | 19:16:01

chillerill :)

2010-07-26 | 23:36:01

Tove är sööötis!

2010-07-27 | 00:27:16

Glass är aldrig fel. :P

2010-07-27 | 11:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback