S Ö N D A G

Hellu,ellu !
Åkte som sagt till österby igårkväll.Hände inte speciellt mycket.
Jag och maja tog moppen ut,träffade fredrik och linus en stund.
Sen upp till gamla skolan och satt där med adam och david.
Efter ett tag gick jag,adam och david hem till mig.Kollade på
film,satt framför datorn,gick ut en sväng,sen hem igen och bara
chillade.När klockan var fem stack dom hem och jag gick och
lag mig.Sen idag har jag och maja inte gjort mycket alls.
Käkade på grillen och sen en sväng upp till simbadet och nu har
jag kommit hem till holma igen.Alla här är trötta satt nu tänkte
vi sätta på en film och ligga och tare lungt hela kvällen.
Uppdaterar sen nån gång..heiiiipa :)

_____________________________________________________


t o t t i





ye, hell yeah!

2010-07-18 | 22:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback