I G Å R

Var till stan igår med Maja,vi höll mest till inne på darkwell.Maja piercade sig i läppen och jag köpte ett
navelsmycke.Efter de hämtade pappa upp oss och sen drog vi till Gränby.Blev två grejer från Gina också.
Senare på kvällen när vi äntligen kom hem till Österby så drog vi ut och träffade Fredrik och Adam.Åkte
med dom hem och kollade på nån film,bra var den även fast vi inte såg klart hela,får bli en annan gång.
Vi åkte ut med moppen och körde några vändor innan de var dags att fara hemmåt.Och idag har jag
bara segat hela dagen.Legat och sovit med Lilly fram till elva eller nått,sen satte jag mig och kolla på film.
Har också kollat på en kass film som jag och Maja råkade hyra,men tur att vi fick hyra den gratis ;)
Nu ska vi ta moppen och åka och lämna tillbaka den,blir antagligen en annan eller varför inte två ?
Kör nog på en filmkväll istället för grilling i aspo som det var tänkt..





 
Navelsmycket från darkwell,199 :-... Kommer kanske bild med smycket på också.


Randig tröja från gina,74 :- på rean


Söt kofta också från gina,249 :-


Skor från skopunkten,299 :-



snygga grejor :D

2010-07-06 | 19:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback