stan

Hejsaan !
Imorse åkte jag till skolan som vanligt så jag kom c åtta.Men då fick jag höra
att vi tydligen hade sovmorgon till kvart över nio.Kunde sovit en timme till om
jag visste om de,suck -.-
Men vi ska iallafall börja då varje måndag så de är skönt (Y)
Efter skolan drog jag och Alva till stan.Feta oss me cheeseburgare och sen vidare
köpte lite saker.Själv köpte jag en tröja,puder och vantar.Sen åt vi lite till,haha !
Och när vi va klara hämtade moder oss och drog till gränby.Skulle egentligen bara
in dit en snabbis men vart kvar där ett bra tag.Mamma köpte ett digital filter (UV)
till min kamera.Sen fick jag och Alva kaffeshake också,stavas ? Är som milkshake
med kaffesmak,mumsigt ;)
Sen kom jag inte hem förns nio.Har precis badat,packat upp mina saker och städat
rummet så jag fått de gjort.Nu tänkte jag lägga in lite ny musik på mobilen och sen
sova för de behöver jag..
Nattinatti o hare braa !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback