söndagskväll

Tjenixen !
Igår vart de en okej kväll.Va ju väldigt kallt om fötterna..
Och inte fick vi komma in på folkan heller.Men de va rätt
okej att va utanför me alla andra som inte heller fick komma
in,haha.Åkte hem rätt tidigt,före tolv tror jag.Och vi sov redan
klockan ett.Kan vara skönt att va hemma lite tidigare ibland..
Idag kom jag hem vid två,satte mig och kolla på Epic movie.
Efter de har jag käkat,suttit vid datorn och precis kollat på
ännu en film.Kollade på Johan Falk-Vapenbröder.
Så nu har jag sett alla Johan Falk filmer tror jag.
Och juste,jag har också anmält mig till en dans som heter ragga.
Jag,Alva och Jessica tänkte börja på de haha.Vet inte riktigt va
de är,inte jag som fixat de men Alva sa att de va mycket me
höfter och grejer,hur nu de ska gå till ? haha
Men a,i slutet ska man kunna dansa så här antar jag ;)

http://www.youtube.com/watch?v=-n9-LEFqb_E

Aja,imorgon har jag sovmorgon och börjar inte förns kvart över nio.
Och sen har vi ingen svenska så vi slutar kvart över två,härligt !
Så hör kanske av mig när jag kommer hem,om jag hinner.
Måste läsa och packa innan jag åker till mamsen.
Men aja,godnatt ! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback