slapp dag

Tjuuhuu !
Dagen började me att jag vaknade halv två.Brukar inte vakna så sent men
satt vi datorn till tre inatt så kanske därför.Gick upp rätt snabbt och körde
ett pass på 20 minuter på crosstrainern.När de va överstökat så åt jag frulle
eller lunch kanske man kallar de eftersom klockan var tre..
Sen dess har jag städat rummet och duschat och nu precis kollat på en film.
Ska väl käka snart antar jag sen vet jag inte bestämt va som händer under
kvällen.Alva och en kompis till henne kanske skulle komma och om inte ska
jag nog nog kolla film me Maja.Tänker iallfall inte vara ute eftersom de är 30 grader
kallt !? De är fan hemskt.

Men aja,alla får väl ha en bra onsdags kväll ;)
Tjaoooo !






det är för kallt ute nu :O

2010-01-06 | 19:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback