knut

Heej !
Vaknade imorse vid halv 11.Gick upp och käkade nybakade scones
me pappa och Hanna.Sen har de inte hänt så värst mycket.
Eller jo,jag har kollat på en nästan tre timmars film,nämligen 2012 !
Den va lite hemsk,se hur världen går under liksom..Men den va bra !
Nu har jag precis kommit upp ur badkaret och ska snart börja fixa mig.
Är ju knut idag så åker till Österby och träffar Maja och säkert många fler.
Sover kvar hos Maja också så kommer hem imorgon och har säkert lite
bilder att lägga ut,om jag orkar ta me mig kameran dvs.
Ha en bra lördagskväll folket,om de är nå folk som läser ^^
Kyssssss


och maja den fina får stå för bilden ♥



jag älskar dig <3

2010-01-16 | 18:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback