kallt ute,ja !

Tjenixen !
Kom nyss hem från att vart ute me Maja och fotat lite.Vart inte så länge eftersom de är
så fucking kallt ute.Man fryser nästan till is efter ett tag ju..
Får skylla mig själv lite eftersom jag går runt i tennisskor men aja,de är ändå svinkallt !
Senare vid halv sex åker jag hem till mormor och träffar släkten för att äta och köra
paketleken.Vi hann aldrig träffas runt jul så de får bli nu istället.Tänkte ta me mig kameran
om den laddat klart.Så de kommer säkert lite bilder när jag kommer hem också !

Aa,nu tänkte jag kolla klart på The perfect man som jag började kolla på inatt.
Hörs ikväll,tjao !


min bebis !


oj,titta va som hände när katten hoppade upp i granen..



haha, kattjävel ;)

2010-01-05 | 15:08:17

Det e det jag säger man ska inte ha såna där små eländiga hårbollar haha

2010-01-05 | 19:25:42

Granen åkte ut snabbare än nånsin..... lite trist... men men

2010-01-08 | 18:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback