-

Vad har du för märke på din systemkamera? - Sony
Vad heter din system? - Sony  A330
Varför har du en system? -För att jag gillar att fota, och med en systemkamera blir det mycket bättre blider.
Vill du ha en ny systemkamera? -Har bara haft min i någon vecka så nej.
Är du nöjd med den? - Klart
När fick du den? -Som sagt,köpte den för någon vecka sen.
Vad gillar du mest att fota? - Allt möjligt.
Har du nån gång stått och fotat på ett berg med din system? - Nej
Vill du jobba med nånting inom foto? - Kanske,kanske inte.
Vad är din systemkamera för färg? - Svart och grå.
Är du försiktig med din kamera, eller behandlar du den som ett slaffs? -Försiktig !
Känner du många som har system kamera? - Inte så värst många.
Anser du att du fotar bra? - Ehm,har precis börjat.. 
Ska du fota nånting idag? -Har fotat och troligen blir de mer !
Vad fotade du igår för något? - Alva
Fotar du helst människor eller djur? - Båda två :)

___________________________________________________________________________________________

Och eftersom jag kopierade de här av Maja så länkar jag till hennes blogg, www.majaiisakssoon.blogg.se  .
Och hon ska veta att jag saknar henne,men jag hoppas att vi träffas på lördag :D 
Puss på den söta tjejen och hoppas du hare fint !


saknar dig med, o hoppas att du kommer på lördag :) <3

2010-01-13 | 19:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback