lördag

Hello !

Först tänkte jag säga till Maja att jag hoppas att din dag vart bäst igår och att din present
väntar på att få öppnas ;) men den får vänta tills måndag,om du kan träffas då ?

Idag så har jag och Fanny bara chillat,vi vaknade runt två,käkade frukost.Sen bänkade
vi oss framför datorn och kollade på The Ring.Slutet är helt knäppt men aja.Sen åkte hon
hem för en stund sen.Och jag har badat,käkat och nu sitter jag här.Blir lungt ikväll.
Skulle egentligen åkt till Storvreta och träffa några tjejer men jag orkar inte idag.
Stannar hemma och tar de lungt.Och sen får de inte bli så sent ikväll,inte som igår då vi
somnade runt fem..
Men jaja,avslutar det här inägget me tre bilder på mig..ciaoo :)






Dom här bilderna knäpptes i torsdags och igår.Nämligen så att jag och Fanny har fixat våran egna lilla
studio i källaren.Fixat några enkla bakrunder och lite fix.Kommer kanske fler bilder sen !  




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback