död blogg

Heej alla,
Har inte hunnit me bloggen på några dagar.Och de har inte funnits nån ork heller.
Men jag ska försöka att skriva lite oftare.Förut skrev jag c fyra inlägg per dag och
ibland åtta liksom..

Men under dessa dagar...
- i lördags var de 40års fest,en bra kväll..bilder kommer
- söndags,hemma och sov hela dagen
- måndags,skola fått reda på ett so prov där jag fick 44/50,happyface
- tisdags,skola och fått reda på hk prov,18,5/23,happyface igen
- idag har jag varit till stan,köpt skor och strumpbyxor och sedan dans

nu tänkte jag kila ner och dricka tee,sen träna till engelska prov och till sist
blir de sängen,kanske hinner ladda upp bilder sen festen..fårse
kramar !

och ny design kommer när jag har tid...den här är tråkig!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback