packat o klart

Nu är det bara några få timmar kvar i skolan för det här året,rättare sagt två timmar !
Ska bli så himla skönt med lov,det behövs verkligen för jag är så sjukt trött på skolan.
Nu har man bara massa bra saker att se fram emot.Att få julklappar torsdag,fredag och lördag
och umgås med trevligt folk.Att fira nyår med dom bästa,riktigt taggad redan nu,kommer bli awesome.
Hur som helst,har precis packat ner alla kläder,allt smink och allt annat som jag måste ha med till mamma.
Och nu när inlägget är klart så ska jag packa ner datorn med,mamma kommer när som helst o vi har bråttom
till Ingalill som fyller år idag,ska äta smörgåstårta och ha det mysigt ! Hör av mig imorgon antar jag..pusss :)


bästavän,älskar dig ♥


älskar dig också, bästavän! ♥

2010-12-20 | 17:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback