jul nummer 3 idag..

Hej
Har precis kommit hem till pappa,hans bror från delsbo är här också,trevligt !
Snart ska vi gå upp till farmor,äta julmat en tredje gång och få julklappar en
tredje gång haha.Imorgon ska vi till Stockholm och hälsa på farfar sen vidare
och hälsa på lite andra släktingar.Sen är julen över för iår,både skönt
men ändå lite tråkigt.Jaja,ska byta om o fixa mig lite sen traaaska.Kanske
blir en sväng till gränby efter om jag lyckas lura med mig pappa,det är ju
trots allt mellandagsrea så man vill in och spendera lite pengar !

Aa,hoppas alla får en toppendag så hör jag av mig sen när jag har tid.
Kram :)




Söt Hanna !
Har lagt över massvis med gamla bilder från mammas hårddisk till min nya som jag fick igår.
Har hur mycket bilder som helst som jag skulle kunna visa men får räcka med en just nu :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback