jobbig vecka.

HejHej
Tänkte bara berätta att det inte lär bli så mycket inlägg den här veckan eftersom jag har tre stora prov.
Eller ett kemi prov imorrn,engelska på torsdag och prov på andra världskriget på fredag..så a kommer
behöva plugga massvis,jobbigt men antaglien sista proven innan jullovet ! Helt sjukt hur mycket jag längtar
till lovet fresten,trött som faaaan på skolan speciellt nu när allt kommer samtidigt,fem prov på två veckor.
Fick veta matteprovet jag gjorde förra veckan också,34/40 vg.Tre fel var riktiga slarvfel,skulle fått mvg
om jag inte varit så snabb som jag antagligen va på dom talen.Vem vet inte att 600 delat på 3 blir 200 ?
Jag hade skrivit 300,haha fan...Men ja hör av mig när jag har tid,ciaao bellas :)


egoopic




vg på ett matte prov är inte dåligt örru. Själv får jag kämpa för att behålla mitt lilla g. Matte suger, o jag suger på matte ! Haha <3

2010-12-06 | 22:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback